zondag 5 mei 2013


De nieuwe aquareldoos is ingewijd!
Met de aquarel-kalligrafiepennen en de dunne penseeltjes
heb ik een kaart gekalefaterd.

Op Hemelvaartdag doet een nichtje haar plechtige communie!
Mooi balletMeisje met  mega Muzikale aanleg en M-naam

Ik heb veel  kleurtjes gebruikt uit de cadeaudoos van mijn kinderen...
Merels achterneef en -nicht.
De hand van haar oud-tante (ik) doopte haar penseel en pen ook
in de bister van 'pépé Remi', Merels overgrootvader en de grootvader van haar vader,
 mijn papa Remi.
De blaadjes en takjes zijn gekleurd met inkt gemaakt van
de notenbolsters uit de tuin van haar oma Anne en opa Jules.

In het vogeltje, 't zou een mereltje moeten voorstellen...
heb ik met 't fijnste borstelken, beide inkten en wat aquarel gemengd.
Nonkel Kris heeft 't werk goedgekeurd.

't is een familiekaart dus
Ooit zal dit mooie meisje zelf oud genoeg zijn
om te beseffen hoe belangrijk
familie en
haar roots zijn.

^^^^^^^^^^^^

Proficiat lieve Merel
Ik kan er niet bij zijn op je feest
en stuur hierbij onze beste wensen.
De postbode brengt nog je kaart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten