dinsdag 28 mei 2013

dit is mijn vriendin Gerda
We studeerden samen...(vorige eeuw)
Nu volgen we samen kalligrafie.
In een van de laatste lessen
waren we al schrijvend over boeken bezig
... de lerares had het over bister-inkt...
Gerda zei
jaja, 50 tinten bister

EN
nu ben ik dus 50 tinten bister aan het mengen!
We kregen namelijk verschillende bister poedertjes 
cadeau van onze leerkracht...
Je kan ze aanlengen met water
onderling mixen
en steeds verwonderd zijn over het kleur-resultaat
50
is wel veel
maar ik heb tijd en geduld en...
 hopelijks levert het nog iets op als open-deur werk
Wordt vervolgd

PS 1 : Gerda gaf toestemming voor 't gebruik van haar foto én de uitspraak 
PS : Nee, ik heb '50 tinten grijs' nog niet gelezen, ik wacht wel tot ik het van 
iemand kan lenen en ik wat méér boeken-lees-tijd heb!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten