maandag 30 september 2013

Goeie maandagmorgen!
Opmerking :
KOFFIE na POMPELMOES als ontbijt - dat smaakt niet zo goed!
Maar ik hou mijn vezel dieet wel vol 
het werpt zijn vruchten (euh... vet) af - merkte mijn versleten weegschaal op.

Binnenkort zie ik er ZO uit !
Als ik mijn haar groen verf natuurlijk.

Maar nu iets over DROMEN :

scratchboard ART van Douglas Smith

Pompelmoes uitschrapend, hoorde ik deze ochtend iets raars op de radio.
Naar het schijnt was er ooit  bij een dromen-onderzoek vastgesteld dat
er méér in KLEUR gedroomd werd,  na de komst van de kleurentelevisie.
De reporter vroeg zich af of er dan, nu,  méér digitaal gedroomd werd of in HD of dolby...

Mijn nachtmerries zijn in technicolor zwart-wit én in stereo surround.
Volgens mijn bedgenoot rol én zing ik vaak luidkeels mee in HD tijdens bepaalde slaapfases!
Een geluk dus dat ik meestentijd niet meer weet wat ik droomde...
Ik wil niet verantwoordelijk gesteld worden voor het dolby systeem van mijn onderbewuste!

Nu ga ik enkele schatten op zolder fotograferen
voor de volgende blog.
'k Voel me uitgeslapen.
 

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten