vrijdag 13 september 2013

In juni heb ik me impulsief maar zeer enthousiast ingeschreven voor de lessen tekenen, schilderen en grafiek voor VOLWASSENEN bij ACE : Ateliers Creatieve Expressie. Vandaag gaan de lessen van start en ik ben erg benieuwd! Toen ik bij de "open-deur" net voor de grote vakantie, die ateliers bezocht heb ik echt zin gekregen om weer te gaan etsen en werken met kleuren ... zoals ik in mijn jeugd reeds gedaan heb op de kunstacademie...

Nu weet ik niet goed wat ik kan verwachten. Ik spring in een gekleurd gat dus...

Maar ik hoop dat ik wat technieken bijleer en dat ik dat dan kan combineren met de kalligrafielessen die ik ook blijf volgen op dinsdagen en met het maken van journaal-schriften thuis

journaling

gekleurd etsen ???

 zwart-wit etsen ???

?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten