woensdag 23 oktober 2013

Gisteren was het Leuven- en  "ACTION" dag. De Action is een winkel met een groot assortiment
GOEDKOOP knutselmateriaal en decoratiespul. Véél veel brol en bucht, veel fietjefatjerie ... in één woord een winkel naar mijn hart. Gisteren heb ik er doorzichtige curvers mét deksel gekocht om
have en goed van op de zolder dat we WEL nog willen bewaren, veiliger en OVER(door)ZICHTELIJKER op te slaan.
Daar halo-wient were nadert... keek ik ook uit naar spookachtige dinges en -verlichting maar
dat hadden we dus véél vroeger moeten aanschaffen want 't wemelt er NU van de kitschkerstbollekes.
Als we toch nog willen spoken zal het met het oude witte tafelkleed zijn en kitschkerstlampjes...

De juf van kalligrafie heeft me 's avonds dan,  in 't zweet laten werken - en niet alleen omdat het zo'n zonnige dag geweest was maar de verwarming in 't lokaal toch opstond en ik makkelijk vapeurs krijg. Maar, daar er de volgende drie weken géén les is - liet ze ons véééél huiswerk verhapstukken...fffpf...

Vandaag : witloof met hesp in de oven en nog altijd veel dozen met boeken (zolder) uitsorteren.


 effe proeven... is deze literatuur over datum?
bewaren of niet bewaren?? 

redden of
WEG ERMEE ??



Geen opmerkingen:

Een reactie posten