donderdag 17 oktober 2013

'k benne were zovele Tîd kwît !!
(TIJD KWIJT)
en...
daarmee dat ik gisteren niet blogde, al was ik het van plan!
MAAR :
eerst moest ik dweilen en zo tot BIJNA op de zulle en den dam (stoep)
Dat kwam doordat ik de losse douchekop aan onze badkraan
vollen bak opengedraaid op WARM
IN het bad liet glippen (bad gel is gletsj)
met de spuitgaatjes naar BOVEN
en die SPOOT
 mijn gezicht
en de halve badkamer ONDER
omdat ik niet snel genoeg de kraan kon dichtdraaien
wegens zeep in mijn oog.
JA, we hebben dus WEL een douchekop aan het bad
maar géén douchegordijn....
jaja, 'k weet het...

Shirley Temple die is slimmer
die doet een kattenwasje ZONDER douche
en ZONDER tandpastaklodders rondspattende elektrische tandenborstel.
(Inderdaad : ik word onhandiger met de dag...)


zoals uw blogreporter draagt Shirley ook een marcelleke als 't fris is
en ZEDIGE, degelijke katoen onderbroeken
én  ze moet OOK gaan zitten om de schoenen aan te trekken.

Dit alles om te melden dat ik opnieuw het knopken gevonden heb
om YouTube filmpjes op de blog te krijgen
en
DAT ZULLEN JULLIE GEWETEN HEBBEN


Adagio van de herfst door Antonio Vivaldi
DAT wou ik dus gistermorgen EERST even opzoeken om te bloggen
MAAR
ik vond zovéééél mooie muziekjes
blééf luisteren ... en pinnen  om te bewaren
en voor ik het wist... was het bijna noen!
oeps
en nog zoveel te doen!
BLOG moest wachten.
Gelukkig konden we lekker gaan eten bij Rik van de flairgezellen
met de flairgezellen dus

We hebben de witte HUISWIJN geproefd die Rik en Walter
van de eigen druiven, ZELF gemaakt en op flessen getrokken hebben
twee jaar geleden
2011 moet goed wijnjaar geweest zijn want 't heeft GESMAAKT
zeker met de vers bereide rouille + bouillabaise of VISSOEP van kok Rik



De dag was dus toch een GOEIE dag - al begon hij nat.
Trouwens - eveneens gisteren kreeg ik mijn gewonnen prijs : een koeltas
in de BIBLIOTHEEK - van de zomer-postkaarten-actie.
TOF... ook als 't koud is moet je 't fris houden nietwaar.

Voor de rest geen nieuws op 't spoor en in de statie.

Als afsluiter nog een van mijn muzikale favorietjes :


chatanooga choo choo
van  GLENN MILLER bigband.


 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten