vrijdag 4 oktober 2013


WIST JE DAT
 de leraar grafiek een hondje als assistente heeft ?

                                                                          Dit is Guusje
Ze is een schattige 'Jack Russel'
Omdat ze zo braaf is, mag ze vaak mee naar de klas.
Ze volgt Baudouin op de voet.

Dit is Klôklok  met de mooie ogen!
 De gieter van de leraar mag zelfs in de klas wonen!
Iedere les zorgt ze voor vers water in de bak waarin je mijn afdrukpapier ziet liggen.

Dit is de drukpers naast de waterbak. 
Ik leg het natte blad op het afdrukplaatje ingesmeerd met olieverf

Dit zijn de viltdoeken om over het natte papier te leggen
en het draaiwiel om de afdrukplaat onder de rol te laten glijden...


Dit is het resultaat.
Deze namiddag heb ik verschillende formaten ginkgo blaadjes afgedrukt.


Dit is mijn werkplek in de klas.


Dit is een afdrukplaat waar ik wel tevreden mee ben.

Volgende keer mag ik beginnen met het echte ETSEN.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten