woensdag 30 oktober 2013

Het is zo'n mooie,  zonnige herfstdag vandaag
Een verjaardag ook, ergens in een westhoek bos.
De ochtendkoffie ter statie hier,
verhoogde mijn welzijn echter niet, integendeel
hij heeft me afgepeigerd!
De "masjien" of het doorloopsysteem ervan is kapot
en er is koffie over héél het keukenoppervlak gelopen...
opkuisen en dweilen...  daar word ik zo moe van!
Zou het probleem nog te verhelpen zijn met bicarbonaat en azijn of ???
 
Gelukkig hebben we ook een senseo dinges.
 
bakje troost aan de computer
en we leven weer helemaal op.
 
Omdat ik door een zekere jarige nogal aan CHOCOMOES moest denken
en omdat chocolade ook opkikkert
een toegiftje en mijn wensen op koffiegeurslierten
 die ik over drie provinciën blaas van Z. naar Z.... fffff...
 
 sjeuklô !!



 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten