dinsdag 8 oktober 2013

papier maché kunstwerkje - de artiest werd niet vermeld bij de pin... helaas voor haar/hem

Ik koos dit prentje voor vandaag omdat ik straks nog wat verder schrijf voor de 
"meisjes van Ten Doorn" aan mijn verslag van de klasreünie en dat museum in Ieper.
Als je tussen 't stof uit 1774 vertoeft...krult uw coiffure daar automatisch naar. Bij mij toch.
We kregen per post ook de faktuur voor de voorschotten van de verwarming !!!!!!!
Daar vallen mijn krullen dan weer STIJL ACHTEROVER van!
Ik at van slag een toostje met mûzestroentjes VRUCHTENHAGEL
en nee... het FRUIT in die "De Ruyter" hagelslag - voor als je van slag bent
bevat gééééén vezels !!!  't is wel comfort food...zonder vetstoffen

Investeren in thermisch ondergoed, wollen sokken en extra donsdekens zal lonen!

'k Denk dat ik dringend naar de coiffeur moet!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten