zaterdag 18 april 2020

Zaterdag 18 april
dag 32

Feestdag van de heilige Apollonius.
 
Dit is 'm
Is hij hier God op zijn blote knieën aan het danken
omdat de TUINCENTRA weer open mogen vandaag ?
Zijnen hof ziet er inderdaad wat verwilderd uit.


Voor een verjaardagstaart moet je gelukkig niet naar de Floralux
de hou-afstand-wachtrij zal korter zijn bij de bakker vandaag!


Ook in Hoeilaart, heden, taart met bubbels  !
 
18 april is de geboortedag 
van 3ssens schoonzus Mieke.
Hier - samen met dochter, toen, poserend voor de web site
van Mimi's boetiek.
optiek
dus brillekes, lenzen etc.
Proficiat en gezondheid Mieke !
 
Hun brillenwinkel is wegens corona WEL geloten nu.
maar wat reclame kan nooit kwaad.
 

 
Gelukkig is het gemeenteplein voor haar deur
groot genoeg
want er zullen wel velen kusjes komen gooien en 
wensen roepen aan haar deur 
en die zullen ook afstand moeten houden...
 

Een Oostenrijks tiroler koortje uit de bergen
zal van mijnentwegen ook tussen die massa's op 't plein staan
en een virtueel muzikaal verjaardagstelegram kwelen :
" Glûckwunsch und alles gute zum geburtstag !!" 
 
( die zullen een 20 vierkante meter in beslag nemen... denk ik)
 
In alle geval wensen we een mooie dag
en mijn advies is ... blijf in uw kot!
 
Hopelijks mag uw brillenwinkel snel weer opengaan
zodat de mensheid weer klaar kan zien in die viruscrisis.
 
 Maar 't is dus EERST aan de tuincentra vandaag...


Ik blijf in mijn pot-kot
Die te verwachten stormloop zal zekers
ontAARDEn in een strijdtoneel om de potgrond te veroveren...
Een oorlog met cactussen en zo als slagwapen...
nee
bedankt.
 
 
Als je denkt een nieuw lasbrilleke nodig te hebben...
Awel
de doe-het-zelf zaken openen OOK hun deuren opnieuw vandaag




Bob, Marc, Wendy en Maggie verwittigen alvast
dat je vandaag wel riskeert gechalarmeerd te worden in de brico-clinch
en dat je dan een plank of beton op uwen kop kunt krijgen
of in de tang genomen als je 't laatste beiteltje wil pakken...



Als je het er toch op waagt omdat ge  uw vijzen kwijt zijt
en je dringend nieuwe wil aanschaffen
doe dan zeker uw mondmasker, een kogelvrij vestje én een veiligheidshelmpje aan
 
 
 pfff
ik blijf in mijn kot
al heb ik een scherp schoffelken...
die helm zou funest zijn voor mijn coiffure

Ik blijf ook in mijn kot 
en 'k ga allemaal zonnebrillekes on line bestellen...
bij Mimi en Kim !

Ik ga naar de Okay en de Aldi
De aardbeien en de Chardonnay zijn binnen !!!




Ik lees nog wat verder in mijn 26 delige encyclopedie.


ik.... jazzzzzzzz
 


ik... zzzzzzz




ik....




GOED WEEKEND
ik voorspel
een zottekot
bij figuurzagende  zomerbloeiers
 

 

 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten