zondag 19 april 2020

Zondag 19 april 
dag 32 lockdown
( 't duurt al langer dan de langste maand !)

Ongelooflijk maar WAAR - we vieren vandaag :
de H. Ursmaar, MAAR
vooral de H. Expeditus, de patroon van de UITSTELLERS.

Een uitsteller on line ...
Juist lieve lezers !
UITSTEL van de blog 
wegens nogal een HECTISCHE ochtend voor 3ssens !
Zoals Trump zal ik maar rap de schuld op ANDEREN steken!

Na ineens ochtendlijk telepatsich contact met de kinderen
gevolgd door enige telefonische oproepen...

ligt 't ook surtoe 
aan AL mijn social media, dat ik pas NU,  in de achternoen
kon publiceren !!
 
 
Pas uit mijn nestje 
al 2 apps én
ontroerd door prachtige doorgezonden liederen!
Daar moest ik eerst van nagenieten bij 't lekker lang zondags ontbijtje.
 ( ik zend mercikes terug van hier tot bachten de kûpe en verder naar de zee)
 
 
3ssens is sociaal en ze reageert op alles en iedereen...
dus ...van bij het opstaan tot NU
aan 't kalenderblaadjes lezen, appen, beluisteren
mailen, bellen, liken, fotograferen, nog méér fonen, laptoppen, deur opendoen
voor verrassingen !!!
en zelf boodschappen aan andere deuren gaan zetten
boodschappen aan 't uitpakken
handen aan 't wassen
 boodschappen aan 't ontsmetten 
DING DONGGG
 
 WAW
zovéééél op 1 ochtend
MAAR
  op deze feestdag van Ursmaar 
HEB IK MET VOLLE TEUGEN GENOTEN
van muziekjes, berichtjes, gesprekken... 
ping ping pings...
en PINKS...
SURPRISE !!!!!! Whaaaaaaaaaaaaaa
 
 
BEDANKT x 100000000
  



'k voel me als een Spaans Margrietje in de ZON
en Ach Margrietje !!! De rozen zullen bloeien...
van Blanden tot .... in de hemel
 
 
 
Juist
Volgens mijn druivelaer
begint MIJN horoscopische periode vandaag
 en is de STIER mijn sterrenteken.
Volgens andere astrologen ben ik nog een RAM tot 21.04
dus kan ik van ieder teken de beste voorspellingen kiezen.
Voor 2020 zijn ze ne keer allebei GUNSTIG
Daar drinken we dubbel op!
 
 Er is mij stabiliteit en een nieuwe cyclus in mijn leven,
+  een volledig ONTSPANNEN periode voorspeld...
( 3ssens leest enkel het positieve in horoscopen,
we liggen al genoeg wakker van andere dingen)

Dat nieuwe en dat ontspannen is dus al deels aan het uitkomen...
al mis ik mijn kroost ook ontzettend
(en als je ze niet zelf ziet, maak je je nog méér zorgen bij 't minste kwaaltje
dat ze melden hé)
 
OK
't is tijd voor ons dagelijks momentje moeven in ons kot.
 
 

ONTSPANNEN met Saartje ??
"Beweeg in uw kot", voor 't middagnieuws op VRT één tv.
Ja,
Papa beer en 3ssens doen daar halfslachtig aan mee
Ook vandaag, NA de social media en VOOR de lunch
EUH...
echt ontspannend is da niet
MAAR
't zou GEZOND zijn... dus
Je doet Zweedse gymplastiek met huishouddinges
en 't k was 'k ik die keer vergeten 
de dopjes op de mister proper flessen goed toe te draaien...
toen het ne keer fitness met emmers was... 
schoot bij mij 't hengsel van mien seule 
 
 Vandaag had je een opstapbankje nodig.
Saartje of haar bevallig dochtertje zeggen op 't einde van de sessie
altijd wat je de volgende dag nodig hebt om mee te doen
en 3ssens zet dat dan braaf klaar.
Morgen hebben we 2 conserven blikken nodig!
En dit is het IKEA opstappbankje dat we anders
onder de voetjes van de kleinkindjes zetten
bij 't handjes wassen, tandjes poetsen, op 't toilet gaan zitten... etc...
( oh oh, oma mist die voetjes over de vloer zo...)
 
Amaai ( nog steeds amechtig gehijg terwijl ik typ)
We hebben gepuft
Er kwam vandaag met dat bankje 8X SPRINGEN aan te pas.
'k ben nog helegans dooreen geschud ! 
en 'k geraakte maar 2,5 keer echt van de grond...
Chance dat er ENKEL op Saartje camera's gericht zijn
en niet op haar volgeli.... pffff pfff pfff
 
JA, we moeten blijven bewegen en wandelen en zo
Al zijn we liever aan 't breien EN ZO
ZO
 
 
Van teveel SPRINGEN wordt 3ssens Zoooo draaierig 
en ze gaat virussen zien overal!


Ge moogt allemaal op uw kop gaan staan met
dat gezond turnen, moeven en diëten....
ik ga NU na publicatie een dutje doen en
'k zet even alle media AF
 
tot straks
MORGEN
wordt het voor 3ssens nog een speciale
SUNsationele
SENsationele
3ssensionele geboortedag vol
 
alles behalve TRADITIONELE partyyyyyy rituelen
MAAR
veel
CORONA gewijze
verrassingen hopelijks en
SUNSAAAAAAATION!!!!!
SENSAAAAAAATION !!!
TEMPTAAAAAATION !!!!

 
 
 
 





 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten