zondag 2 december 2012

Die drie schaapachtigen hieronder kunnen jingle bells zingen. Echt waar !!!! SCHATTTTTIGGG!
Ik heb HELAAS het boek : "You Tube liedekens en flimkes toevoegen aan een blog voor dummies" nog niet gevonden in de bibliotheek! Heb daarnet zelf geconstateerd dat enkel het beeldeken
maar NIET het bijhorende muziekje op mijn blog is blijven plakken...
Het merendeel van mijn weinige lezers zal nu een grote zucht van opluchting slaken omdat
ik ze nu niet kan overstelpen met mijn lievelings liederenschat rondom Sinterklaas en Kerst!
Mijn liefde voor (mijn) muziek is oneindig...
Maar voor misschien die éne volgeling van mijn genre: je kan de zingende schaapjes en nog véééél meer waarlijk schoons terugvinden als je 'pinterest mieke driessens' googelt en de borden 'kerst' en ook 'muziek' zoekt. Volgelingsken volg mij....."1  2  3   Sinterklaasje kom maar binnen met uw knecht want we zitten allemaal even recht... voor onze computer....."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten