maandag 10 december 2012

Muziek verzacht de zeden,  ZEKER vredig-gebloemsuikerde KERSTMUZIEK als men van die ellenlange, onhandelbare slaapkamerovergordijnen scheef aan 't stikken en aan 't strijken én
aan 't zomen is voor zoonlief. Zoon is nog even schattig NU, als toen hij nog kuifje was, maar hij kan nog altijd zelf geen gordijnen naaien, laat staan strijken!
De klus is ondertussen geklaard met de hulp van de zoetgevooisde stemmekens van de Wiener Zangerknaben, de cherubijnen van 't Liberia koor, Jan de Wilde, Herman Van Veen....
Omdat ik overdag alleen thuis ben, kon ik me volledig onderdompelen in de stille nacht met de volumeknop op vollen bak.
Al die kerstCD's zijn dezer adventsdagen de crème fraiche + de kaarsjes op mijn kerst-buche-taart!
Niemand van mijn gezin lust kerstbuchen en het sneeuwt reclamaties als ik MIJN kerstmuziek of kerstmuziek in het algemeen durf opzetten als ze thuis zijn.

Voor personen die WEL  willen ZWELGEN in hemelse klanken en heel die kerstromantiek, verwijs ik andermaal naar mijn pinterest bord "Muziek"Ik ben wel niet verantwoordelijk voor de eventueel
al te melige filmpjes erbij...
Ter compensatie van de hierbij ontbrekende sound-track geef ik jullie een kerstveugelken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten