woensdag 5 december 2012

Mijn allerliefste zusje Lieve is opnieuw Sinteklaaikoeken aan het bakken en ik kreeg een
ochtendlijk SMSke met haar vraag of ze er voor ons moest bijbakken.
Linea recta vijf JA's met hoofdletter en uitroeptekens teruggetekst.
Omdat dat nu met de computer 'peanuts' is... heb ik maar rap hieronder voor haar enkele mooie
dingskens gepost om goed te maken dat ik haar uit mijn sinterklaasverslag geschrapt had...
(Hopelijks is ze geen zwarte peper of een kilo zout in ons koekendeeg aan 't mengen...zoals sommige andere plaagstaarten in onze familie, is ze  daartoe in staat...)
Mijn allerliefste zusje houdt van katten, meer specifiek die met Franse of Westvlaamse namen, van marsepein, meer specifiek van zee-varkens, van gezellige gastvrije huisjes, meer specifiek die van Slots, van fotografen, meer specifiek van JP, van rendieren, meer specifiek van hertjes zonder lijf, van smoutebollen, meer specifiek die van aan de statie, van veugelkens, meer specifiek van roodborsten ...en van MIJ ???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten