donderdag 13 december 2012

Terwijl ik zogezegd zit te wachten tot een lapje doorgestikte kerstglitter  helemaal gedroogd is...
kan ik weer niet van die blog afblijven! Die kerstglitter is van dat blingbling rood fijn engelenhaar
dat je over de takken van een kerstboom kan spannen... maar we hebben nog altijd geen boom
en dat spul lag al jaren, nog mooi in mica verpakt onderin mijn kerstdoos.
Nu heb ik het tussen twee lagen in water oplosbare verdwijnstof gelegd en helemaal doorgestikt in alle richtingen. Die verdwijnstof is een textielsoort die ik ontdekte via JUIST : weeral PINTEREST. 
Mijn naaimachine moet ook even afkoelen en staat er nog wat misselijk bij van al dat kerstgeschitter onder haar voet en vooral van al die wilde zigzag toeren die ze heeft moeten draaien...

Muziekje opgezet....


Ik erfde alle kerstCD's van mijn vader zaliger. Hij nummerde al zijn CD's en cassettes in categorieën.
Ook zijn naam schreef hij er op in zijn mooie handschrift + de datum van aanschaf en dan vermoedelijk de tijd van afspelen. Op de achterkant kwam dan de prijs + waar hij ze gekocht had of de naam van wie hij ze cadeau kreeg + de gelegenheid...
Eén keer raden van wie ik de notitie/archiveringsverslaving en het schoon-schrijven OOK geërfd heb!
Deze CD hierboven bestelde hij in 1990 in de cadi te M. , en ze kostte toen 325 Belgische Frank.
In die tijd dus een DURE CD... nu vooral erg dierbaar voor zijn erfgename.

                                                               O du fröhliche 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten