woensdag 5 december 2012

Dit is dan MIJN thuisgemaakte bister! Gelukkig teisterde het goedje geen reukorganen meer, eens afgekoeld. Natuurlijk ben ik direct ermee gaan schrijven met verschillende pennen en ik
was ZO tevreden met het resultaat, de substantie en vooral de donkerbruine kleur die mooi nuanceert naargelang je pen-druk.... dat er een
HAIKU in mijn naar boven euh.... walmde.

Een Haiku is een oorspronkelijk Japanse dichtvorm
Een drie-regelig vers, bestaande uit vijf - zeven - vijf lettergrepen.
Sinds het voorjaar ben ik daarover 't een en 't ander aan het lezen en af en toe probeer ik er zelf eentje... proberen hé!
Tussen haakjes - De oprichter van het Vlaamse Haikoecentrum en het Haikoe tijdschrift : "Vuursteen" : BART MESOTTEN
was een goede vriend van mijn schoonvader zaliger.
De schrijver/dichter is op 23 november jongstleden overleden dus hierbij, ter zijner nagedachtenis....

Okkernootbolsters
stinkwalmend verbisterd tot
eekhoornogenbruin 

      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten