dinsdag 4 december 2012

llustratie van Margriet V. nl. gegoogeld


Vorige week stuurde Francine, mijn lerares kalligrafie een copie van het recept om bister-inkt te maken met okkernotenbolsters.
Ik was de ENIGE van de klas die enthousiast gereageerd had toen het  "zelf maken van..." toevallig vernoemd werd in de les.
Ondertussen had ik de in water geweekte bolsters van vriend Rik mee naar huis. Ze staan nu te koken ... en te STINKEN !!!!!!!!!!!!
Ongelooflijk! De katten zijn al gevlucht en papa beer heeft zich in zijn 'ver van de keuken' atelier verschanst, al is het daar momenteel niet zo behaaglijk warm. Zelf vind ik de geur ook allesbehalve aangenaam, maar ik WIL het éénmaal proberen en laat de blubber dus de twee volle uur pruttelen, zoals op het recept... straks moet ik er nog een lepel azijn en zeezout bijkappen. Ik zal maar een vochtige keukendoek voor mijn neus houden dan...
Benieuwd of het de moeite waard zal geweest zijn
Wordt vervolgd.... 
Enthousiast én creatief ... 't is ook een zintuiglijke teistering soms!
 

  

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten